Keresési eredmények
Panasz: Egy 200 literes akváriumot rendeztem be. Nagy lelkesedéssel álltam neki a dolognak, és hossza keresgélés után úgy döntöttem, hogy a kecskeméti Zoo centrumban veszem meg a halakat. Közel is volt, és a választék is kielégítőnek tűnt. Nagyot hibáztam! A dolog úgy kezdődött, hogy meg akarták velem vetetni az összes halat az üzletben. Hiába kérdezgettem az eladót, hogy ugyan nem lesz-e ez sok így elsőre, folyamatosan csak azt mondogatta, hogy minél több halat rakjak rötön az elején az akváriumba, mert aki azt mondja, hogy folyamatosan kis csoportokban kell betelepíteni, az mind hülye. Na én elhittem, a dolgot, és alaposan bevásároltam. Gondoltam Ő ért hozzá!
A következő történt. A megvásároltam kb 60 halat. Ezekből 10 még az első héten elpusztult, és a rákövetkező 3 hónapban még 20 követte ezeket. A legkülönfélébb betegségek ütötték fel a fejüket, a hasvízkórtól, darakórig.
Ez az üzlet tipikus példája annak a jó magyar kereskedő betegségnek, hogy kaszáljuk le a vásárlót amennyire csak tudjuk, aztán ha nem jön többet akkor majd jön egy másik balek, aztán azon megkeressük a magunkét.
NEM AJÁNLOM SENKINEK!!!
Panasz: A cég munkájáról nem tudok véleményt alkotni, mivel odáig nem jutottunk el: sajnos ez is egy olyan tipikus magyar vállalkozás, amelyik még nem ismerte fel, hogy az ügyfélszolgálati telefont fel kell venni, de az ügyfelet minimum visszahívni. Számukra az ügyfél vélhetően nem fontos. 3 nap próbálkozás után, visszahívást sem kapva feladtam.
Panasz: Tagja voltam a hálózatnak, így belülről láttam. A biorezonancia hatásmechanizmusa nem bizonyított, de még az sem biztos, hogy ez egyáltalán biorezonancia. A "gép" működését homály fedi, még a kezelést végzők előtt is. Amire a kedves ügyfél számíthat az nem más, mint a placebó hatás: ha hisz benne, talán segít.De ez nem több, mintha saját magad hinnéd a gyógyulásod.
Panasz: Az elvégzett munkával nincs baj. Az orvos stílusával azért igen. Itt egy kicsit jobban kellene figyelni a fizető ügyfélre. A nagyobb baj az elszámolással van. A cég hajszálban kéri a beavatkozás díját, ám hajtövenként dolgozik. Csak a beültetett hajtövek számolhatóak. Ide beépítettek egy váltószámot : 2,5 hajszál/hajtő (graft). Csakhogy ez csalás. Szakmai kiadványok főként felnőtt korra 1,5-2 közé teszik ezt a számot. A beavatkozás utáni részletes vizsgálódás nálunk is ezt az eredményt hozta (kb. 1,8 szál/graft). Ez az ügyfél teljesen értelmetlen becsapása, mivel hajtövenként is számolhatnák a díjat, csak akkor az áraik rosszabbak lennének a versenytársakénál....
Panasz: 2013 őszén történt az én műtétem. Szeretném elmondani azokat a tapasztalataimat, amelyek tudatában másképp döntöttem volna, hogy vállalom-e vagy sem. Először is az átélt fájdalom mértékét nagymértékben bagatellizálják. Az én esetemben kb. 6200 (igen, hatezer-kétszáz) tűszúrást kellett elviselni 2 napon keresztül, erősen változó "érzéstelenitettség" melllett. Ezután 1 teljes hétig érzi úgy az ember, mintha anyonverték volna, duzzadt fej, bedagadt szemek kiséretében. A lakásból 2 hétig nem szándékozik kimenni az ember, tehát munkára sem alkalom, se kedv. Ezután a beültetett hajhagymák kihullanak , az eredmény kb. csak 1 év múlva várható. És még valami: az eredmény/ár hányados lényegesen rosszabb lett az esetemben, mint ahogy azt várni lehetett.
Panasz: Egy késélezőt a rendeléstől számított 24. napon sikerül kiszállítaniuk. Van még hova fejlődni...
Panasz: Már több embertől is hallottam hasonló sztorit, de amíg velünk nem esett meg, nem vettem komolyan. MNB növekedési hitelt igényeltünk. Ezt kb. 1 hónapot követően elutasították, az ok megjelölése nélkül. Ekkor felajánlották, hogy de saját (lényegesen magasabb kamatozású!) hitelt szívesen adnak egy ilyen cégnek, ugyanolyan összegben, mint amit szerettünk volna felvenni. Tehát ekkor egy forgóeszköz-hitel igényeltünk az UniCredit banktól (azóta 5 hét alatt megkaptuk az MNB 2,5%-os hitelét egy helyi takarékszövetkezettől, ahol folyószámlánk sem volt!). A cégünk régi és jól prosperáló. A papírok munkaigényes leadása után - ugyan érthetetlenül lassan- megkaptuk a kiváló minősítést, meg az értesítést e-mail-en, hogy jogosultak vagyunk a hitelre. Ezután -az ő lassúságuk miatt- az összes papírt újra bekérték, mivel a határidejük lejárt...A hiteligénylés óta ekkorra 4 hónap telt el, a kapcsolattartójuk addigra már 2 hónapja minden héten hitegetett minket, hogy 1 héten belül folyósítanak. Ezzel csak az a baj, hogy minden árubeszerzést úgy terveztünk, hogy azt már abból oldjuk meg, aztán mindig jött az ijedtség, hogy akkor most gyorsan, saját erőből kell mégis....Mindezek után tájékoztattak minket, hogy mivel az ügyvezetőnk ugyan nem aktív, csak passzív (!) BAR listás, ezért mégsem adják meg a hitelt. 4 hónap után. A BAR lista kotrollja 5 percet igényel, amit az igénylés első napján elvégezhettek volna. Ebből logikusan a következők vonhatók le.
- az UniCredit olyan amatőr cég, aki a saját alkalmazottait is dolgoztatja egy ügyön 4 hónapig azért, mert nem ellenőrz le az első napon egy olyan adatot, mely számára fontos egy hitel elbírálásánál.
- az UniCredit olyan amatőr cég, amely a saját alkalmazottját tévesen tájékoztatja egy hitelbírálat ügymenetéről, amit az aztán tévesen továbbít az ügyfélnek.
Természetesen az összes céges és magánszámlánkat töröltük a banknál azonnali hatállyal. Reméljük az ilyen ügyfélbarát és profin működő bankok oda kerülnek, ahová valók...
Az eset a ceglédi fiókban történt, de a hitelbírálat a budapesti központban. Minden bizonyító dokumentum és levelezés a birtokunkban van.
Panasz: 2014 Okt. végén futottam be a céghez úgy, hogy 2 éve vagyok rendszeres vásárlójuk, 3 autóval. Most egy enyhe rázást okát kellett volna megállapítani. Némi habozás után azt a tájékoztatást kaptam a főnöktől, hogy most nincs idejük vele foglalkozni. Mikor rákérdeztem, hogy "ezt megértem, de mégis mikor jöjjek vissza ?", akkor azt a cinikus választ kaptam, hogy a következő 1 hónapban be vannak végig táblázva. Ez azért is furcsa, mert ezt még a műhelynél is elmondhatta volna, nem a szemrevételezést után! Továbbá az is különös, hogy tavaly, amikor gumit vásároltunk, ráértek azonnal, de most, a több időt és kevesebb pénzt ígérő munkánál gyakorlatilag "elhajtottak". Ez a hozzáállás megalázza az ügyfelet, amennyiben ezt a cégvezetés nem tudná. Természetesen sem mi, sem a tágabb ismeretségi körünk ezután kerüli az ilyenfajta vállalkozást, már csak azért is, mert nem szeretnénk ilyen kellemetlen helyzetbe kerülni. Másoknak javaslom, hogy jól gondolják meg, milyen megbízással keresik fel ezt a céget, nehogy hasonló megalázó helyzetbe kerüljenek...
Panasz: Azért írom meg ezt a történetet,hogy más is tanuljon belőle... Converse cipőt szerettem volna venni kedvezőbb áron, ugyanis,ismerős tapasztalatára építve,lehet kapni hasonlót/vagy akár azt amilyen az eredeti cipő harmadannyiért. Találtam egy szimpatikusnak tűnő terméket(felhasználót) a vatera.hu-n, ahol nagyon nagy választékkal,a termék képek alapján eredetinek tűnő converse-t árultak,jó áron. Rögtön meg is rendeltem 4 párat,4 különböző színben. Azért szeretek meggyőződni a rendeléseim biztosságáról,így felhívtam az eladót, aki ajánlotta,hogy egy mérettel nagyobbat rendeljek, mint a normál lábméretem... eddig még rendben is lett volna a dolog. Rózsaszín csekken jóhiszeműen befizettem az összeget,normális időn belül meg is érkezett a termék. Alig vártam,hogy kézbe,vagy inkább lábra vegyem őket,de az öröm sajnos elmaradt. Ahogy kinyitottam a csomagot,tudatosult bennem,hogy egy rakás selejt cipőt küldtek,aminél egy bármilyen kínai minőségű tornacipő is jobban megállta volna a helyét. Azonnal elkezdtem reklamálni telefonon,próbáltam korrekt megoldást találni,mivel az eladó által megadott információk szerint 1 hét garancia volt a termékre. A telefonos beszélgetésünk során,nem hogy pénzvisszafizetést nem sikerült elintéznem,de még méret cserét sem(ugyanis ez sem passzolt). Az eladó konklúziója az volt,hogy úgy sem tudok rajta fogást találni,nem áll módjában a pénzt visszafizetni, nincs ott a gyártásnál! Ez volt az ami kiütötte a biztosítékot. Mivel magánszemély volt,így kis utánajárást követően, a rendőrségre mentem feljelentést tenni (ha cégről lett volna szó a fogyasztóvédők veszik kezelésbe). 3 hónapos laza ügyvitel során, az eladóval sikerült személyesen is találkoznom,meghurcolták, talán meg is bírságolták,a pénzem pedig visszakaptam a bíróságon! Tehát van remény!!
Panasz: A terméket közel 140 ezer forintért vettem,nem hobbi masinát hanem munkagépet akartam venni... Ennyi pénzért,ilyen minőséget?! Nevetséges...