Keresési eredmények
Panasz: Borzalmas rossz választás.
Másodszorra viszem vissza garanciában, most már a pénzem kérem.
Halk hangerőnél erős zúgó alapzaja van ami az ambient fény erősítésével csak fokozódik. A telefon töltés teljesen bizonytalan, hol 2 percig van hogy egyáltalán nem tölt.
Ez a második philips dokkolóm, de szerintem több nem lesz. Igaz az előző iphone 4 szériához való csatlakozós és rádiós volt, amit szerettem.
Panasz: A termék 1 db napfény- és 1 db éjszakai "napellenzőből" áll, amit a meglévő napellenzőre kell csíptetni.
1. az első tapasztalás a felszerelés után az, hogy a felhajtott ellenzőn tükröződik a fény, ami elképesztően zavaró vezetés közben!
2. a nappali "napvédő" lapot használva az az érzésünk, mintha a boltban megvettük volna a legolcsóbb napszemüveget. Igaz, ezt nem kell elővenni, csak lehajtani.
3. az éjszakai lapnak az lenne a funkciója, hogy a szembe haladó autók lámpáinak fényét elviselhetőbbé tegye úgy, hogy a sötétebb periférikus részek láthatóságát nem csökkenti. Nos, egyik feltételt sem tudja rendesen. A szemből jövők fényét nem szűri eléggé, viszont a periféria láthatóságát enyhén még csökkenti is.
Jó néhány terméket vettünk már a Teleshoptól, a többségük használható. Ez nem.
Panasz: Sok pénzért vettem egy új Sony Vaio ultrabook-ot. Hogy prémium laptop-om legyen, de mégse Apple...
A nootebook-om wifi vevője újkora óta gyenge. Gondoltam beadom még garanciális időn belül szervízbe, mivel olvastam, hogy ez sajnos gyakori hibája a Vaio-nak. És a döbbenet akkor következett: a Sony honlapja és telefonos ügyfélszolgálata úgy van kitalálva, hogy kanosszát kell járni még ahhoz is, hogy egyáltalán megtudd a garanciális szervíz címét és számát. Az embernek olyan érzése van, hogy az ügyfél csak a vásárlásig fontos. Viszont ha garanciális problémája van, akkor meg kell nehezíteni a dolgát. Mégis micsoda szemtelenség, hogy ingyen (garanciális időn belül) akarja megjavíttatni a készüléket! OK Sony, vettem az adást és megígérem, hogy SOHA többé nem veszek Sony készüléket!
Panasz: A cég nagyon megtévesztő megjelenéssel található a neten, de NE utaljanak nekik, elérhetetlenek. Gumit pedig nem fognak kapni. Egy csomó céget feltüntetnek a honlapjukon partnerként, melyek közül egyik sem az. Hallottak róluk, mivel az ügyfelek végül őket hívják.
Panasz: Elutaltam nekik a pénzt 4 db nyári gumira , de a csomag nem jött meg illetve egy helyben állt a székesfehérvári dpd raktárban( hiányos címzés miatt ). 3 e-mailt is írtam a cégnek hogy nézzenek utána mi lehet a baj mert a csomag nem jön és egy helyben áll. Már csak akkor válaszoltak amikor a csomagot elindította a dpd vissza a raktárukba. Elmentem a dpd-hez és ott mondták hogy kivitték a csomagot de mivel nem voltam otthon ( mert dolgoztam) és a Maxigumi nem írta rá a telefonos elérhetőségemet így nem tudtak elérni. Amióta visszaindult a csomag azóta persze naponta válaszolnak és azt mondják hogy az én hibám mert nem írtam rá az emelet ajtót és ők ezzel védekeznek. Az őket nem érdekli hogy a futár kihozta a címre és fel is csöngetett csak azért nem ért el mert nem volt rajta a telefonszámom.
Panasz: Elutaltam nekik a pénzt 4 db nyári gumira , de a csomag nem jött meg illetve egy helyben állt a székesfehérvári dpd raktárban( hiányos címzés miatt ). 3 e-mailt is írtam a cégnek hogy nézzenek utána mi lehet a baj mert a csomag nem jön és egy helyben áll. Már csak akkor válaszoltak amikor a csomagot elindította a dpd vissza a raktárukba. Elmentem a dpd-hez és ott mondták hogy kivitték a csomagot de mivel nem voltam otthon ( mert dolgoztam) és a Maxigumi nem írta rá a telefonos elérhetőségemet így nem tudtak elérni. Amióta visszaindult a csomag azóta persze naponta válaszolnak és azt mondják hogy az én hibám mert nem írtam rá az emelet ajtót és ők ezzel védekeznek. Az őket nem érdekli hogy a futár kihozta a címre és fel is csöngetett csak azért nem ért el mert nem volt rajta a telefonszámom.
Panasz: 2 termékből csak egyet küldenek el, a másik (lézeres szintező) használhatatlan. Természetesen az utánvétnél előre fizetsz. Ezek után képeket kérnek, aztán még egyszer, aztán közlik, hogy nem kérhetsz visszatérítést, a lemaradt termékről hallgatnak, magyarul a jól ismert kifárasztásos technikát alkalmazzák, már egy relatíve kis rendelésnél is! Az ilyen cégeket a vásárlók lehúzására találják ki. kerüljétek őket!!! A hatóságot értesítettem.
Panasz: A futár Január 28-án felvette a csomagot amit Édesanyám küldött nekem (30 kg-os nagy csomag, tele nem romlandó élelmiszerekkel, ruhákkal, stb., tehát nem kis értékű) ide Németországban, de a mai napig nem ért ide. Felvettük a kapcsolatot a DPD magyarországi központjával és ők azt mondták töltsük ki a csomagkeresési űrlapot és küldjük vissza nekik. Természetesen visszaküldtük Február 3-án. És azóta semmi hír a csomagról. Először még válaszoltak az emailre, hogy türelmet kérnek és hogy 30 napjuk van, majd hogy 2 hónapig is elhúzódhat ez az egész. De utána már nem kaptam választ emailekre és telefon hívásnál azt mondták írjunk emailt. Itt vagyok több mint 2 hónap után és nem történik semmi....kártérítést kellene fizetnie a cégnek hisz ezek a csomagok biztosítottak...de válaszra se méltatnak.
Panasz: ws8wqv
Panasz: gd1j71