Keresési eredmények
Panasz: Nem segítettek, amikor kifli és zsemle ügyben fordultam hozzájuk, és kiabáltak velem, hogy ők kizárólag kenyerekkel foglalkoznak.
Panasz: Volt egy augusztus 20-i számlám, amire már többször küldtem fizetési felszólítást, és mindezek ellenére a cég nem hajlandó fizetni.
Panasz: Telefonon rendeltem. A fiatalember kedves volt, a vásárolt Hero 3-t és több kiegészítőt 2 nap múlva megkaptam. Gyári doboz és leírások nélkül! A Hero 3 nem működött!!! A Hi-Fi BackPack és a távirányító pedig enyhén használtnak tűnnek, kis karcokkal, porosan! A rossz készüléket nekem kell először visszaküldeni. Merthogy gondolom Ő nem bízik bennem...!
Panasz: A kiszolgáló személyzet egyáltalán nem segítőkész.
Panasz: A megvásárolt terméket, még a vásárlás napján visszavittem, de nem voltak hajlandóak visszacserélni. A panaszkezelés kritikán aluli volt.
Panasz: A megvásárolt sertéshúst miután hazavittem megszagoltam, és büdös volt. Miután visszavittem az üzletbe, nem akarták visszaadni a pénzem.
Panasz: Még soha életemben nem tapasztaltam hasonlót, de a Auchan áruházban vásárolt Chibo Milano Style kávé romlott volt. Ihatatlan volt, a teljes mennyiséget kiöntöttük a szemétbe. Már gyanús lehetett volna, hogy a vákumcsomagolás sérült volt, de ezelőtt is volt, hogy ilyen terméket vásároltunk, és annak nem volt semmi baja. Jelen esetben sajnos nem így történt!
Panasz: Koncertjegyet szerettem volna vásárolni az említett irodában. Kb 10 percet várakoztattak a telefon végén, mikor azt közölte a Hölgy, hogy most rakjuk le, vissza fognak hívni. Természetesen a mai napig nem történt meg a visszahívás. Másnap Én hívtam vissza Őket, mondtam, hogy addig nem rakom le, amíg nem kapok információt a szóban forgó koncertről. Megint kb. 10 perc várakozás, mikor közölték velem, hogy erre a koncertre elfogyott a jegy. Kicsit elkeseredtem, de gondoltam. adok még egy esélyt megkérdezem egy másik irodában. Hát láss csodát 2 perc alatt megvolt az eredmény, és természetesen volt jegy bőségesen.
Erről ennyit!
Panasz: Szerettem volna egy páratartalom mérőt vásárolni, mert penészedett a lakás, és szerettem volna tudni, hogy mennyi a levegő páratartalma. Elmentem a OBI-ba, és a következőt tapasztaltam. Ha volt 100 műszer, az 100 féle eredményt mutatott. Az egy típuson belüli termékek által mutatott értékek is jelentősen szórtak egymáshoz képest. Az eltérés nem ritkán 10-20% is volt.
Így azért elég nehéz elhinni, hogy jó eredményt mutat bármelyik műszer.
Panasz: Több esetben volt mostanában intézni valóm a ceglédi földhivatalban. El kell hogy mondjam, hogy mindannyiszor nagyon kellemesen csalódtam a hivatali ügyintézésben. Gyors volt, a munkatársak segítőkészek, és nem utolsó sorban minden alkalommal el tudtam intézni a dolgomat amiért éppen bent jártam.
Minden hivatalnak így kellene működnie az országban!
Gratulálok!